Мектеп директоры: Халықбек Әлтай

Мектеп директорының міндеттері;

1.     Мектепке жалпы басшылық.
2.
     Педагогикалық кеңес жұмысы
3.
     Жалпыға бірдей міндетті оқу заңын жүзеге асыру
4.
     Мектептің оқу
-тәрбие жұмысын жоспарлау
5.
     Ата
-аналар комитеті
6.
     Оқыту мен тәрбие процесінде мектеп, отбасы және қоғамдық ұйымдармен ынтымақтастық.
7.
     Мектеп директорының орынбасарлары (оқу,тәрбие,бағдарлы, оқу,тәрбие, бағдарлы, ғылыми-әдістемелік, психолог,программист, шаруашылық) жұмыстарына бақылау.
8.
     Мектеп кітапханасының жұмысы
9.
     Мектептің қаржы, шаруашылық жұмыстары.
10.
Оқу материалдық  база.
11.
Директор жанындағы кеңес.
12.
Мектеп асхана
-буфетінің жұмысы.
13.
Әр түрлі мекеме, ұйымдармен байланыс.
14.
Кәсіптік бағдар беру және еңбекке оқыту.
15.
Кадрларды іріктеу және орналастыру.
16.
Балалар құқын қорғау, балалардың өмірі мен денсаулығын  қорғау.
17.
Мектепішілік аттестация.
18.
Техника қауіпсіздігінің талаптарының орындалуы.
19.
Ата-анамен жұртшылық арасында педагогикалық білімді   насихаттау.
20.
Мектептің іс-қағаздарының рәсімделуі мен жүргізілуі.
21.
Пәндер бойынша: физика, еңбек,технология,ТҚН,ЖЖЕ    пәндерінің берілуіне басшылық.
22.
Сыныптардан
1-сынып, 8-сынып, 5-сыныбы.

 

Мектеп директорының оқу - ісі жөніндегі
орынбасары:
Ксенбаева Зияхан
 

Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасарының міндеттері

1.     Бұл нұсқау білім беретін мекемелердегі директорлардың орынбасарларын тағайындау туралы бұйрығына сәйкес және ҚР Еңбек заңына негізделіп жазылды.
2.
     Мектеп директорларының барлық орынбасарлары мектеп директорларының бұйрығымен босатылады.

3.     Мектеп директорларының орынбасарлары білімі жоғары және бұл саладағы қызметтік өтілі үш жылдан кем болмау керек.
4.
     Мектеп директорларының орынбасарлары мектеп директорына бағынады.
5.
     Мектеп директорының орынбасарлары өзінің қызметі барысында, негізгі құжаттар ҚР «Білім туралы», «Еңбек туралы», «Еңбекті қорғау туралы» заңдарын Қазақстан  Республикасының  2010 жылға дейінгі білім беруді ақпараттандыру және дамытудың Мемлекеттік бағдарламаларды, ҚР- дағы 12 жылдық жалпы орта білім беру тұжырымдамасынан (2006), Қазақсандық білім берудегі жаңғырту стратегияларының міндеттерін, білім беру мекемелеріндегі нормативтік құжаттарды, еңбекті қорғау нормалары мен ережелерін, санитарлық нормалар мен ережелерді, техника және өрт қауіпсіздік ережелерін және мектеп директорының бұйрықтары мен нұсқауларын басшылыққа ала отырып, жұмысын ұйымдастырады.
6.
     Пәндік оқу бағдарламаларын, әдістемелік нұсқауларды білуі тиіс.
1.
     Ол нормаланбаған жұмыс күн режимінен қырық сағатқа мөлшерленген мектеп директоры бекіткен график бойынша жұмыс істейді.
2.
     Оның негізгі міндеттер:
3.
     Әр оқу тоқсанында бес күннен қалдырмай мектептегі оқу тәрбие және әдістемелік жұмыстардың жоспарын бекітіп, сол бойынша жұмыс жүргізу.
4.
     Мектеп директорына өз қызметі туралы әр оқу тоқсаны біткен соң он күннен қалдырмай жазбаша есеп беру.
5.
     Оқу үрдісіне озат тәжірибе мен ғылыми жетістіктерін зерттеп, жинақтап енгізу жұмыстарына басшылық жасау.
6.
     Мұғалімдердің сабақ беру  сапасы мен оқушылардың білім сапасын қадағалап отыру.
7.
     Мұғалімдердің кәсіби байқауларын ұйымдастыру.
8.
     Оқушылардың педагогикалық бағыттағы кәсіптік бағдар беру жұмыстарына басшылық жасау.
9.
     Мұғалімдерге әдістемелік нұсқаулар дайындауды үйлестіру.
10.
Сыныптан тыс жұмыс пен пәндік үйірмелер жұмысының сапасына жүйелі бақылау жасау.
11.
Оқушылардың мектепішілік  пән олимпиадаларымен білім байқауларын ұйымдастыру.
12.
Аптасына кем дегенде бес сабақ пен сыныптан тыс іс –шараға ене отырып олардың мазмұны мен түріне ене талдау жасап ұстаздарға хабарлап отыру.
13.
Педагог қызметкерлерге тақырып бойынша өз білімін жетілдіруге, иновациялық бағдарламалар мен технологияларды игеруге және жасауға көмек беру.
14.
Педагогикалық кадрларды іріктеуге және орналастыруға қатысу.
15.
Мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен біліктілігін көтеруді ұйымдастыру.
16.
Мектептің педагог қызметкерлерінін аттестацияға дайындау және өткізуге қатысу.
17.
Әдістемелік пен бірлестік жетекшілеріне басшылық жасау.
18.
Мектептің әдістемелік жұмыстарына қатысу.
19.
Мұғалімдердің шығармашылық топтарының жұмыстарын ұйымдастыру, мектеп мүмкіндігіне сай әртүрлі тәжірибе жұмыстарын үйлестіру.
20.
Жоғары оқу орындарының мамандарын мұғалімдер мен оқушылардың ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға тарту.


Мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары:
Нақыпбаев Есенғали

Мектеп директорының тәрбие жұмыстары жөніндегі орынбасарының міндеттері

1.     Сынып жетекшілерінің тәрбиелік жұмыстарын бақылау,
2.
     Жетекшілердің әдістемелік кеңесі мен бірлестіктеріне басшылық
3.
     Имандылық, адамгершілік,эстетикалық, экологиялық, құқықтық, экономикалық, саяси – экологиялық және еңбек тәрбиесі мен кәсіптік бағдар жұмыстары.
4.
     Оқушылардың қоғамдық ұйымына педагогикалық көмек.
5.
     Балалардың тұрғылықты жерлері бойынша жұмыс, Қоғамдық ұйымдармен байланыс,
6.
     Балалардың өзін- өзін басқаруы.
7.
     Өлкетану және туризм.
8.
     Түрлі пәндік емес үйірмелер мен клубтар.
9.
     Оқушылардың қабырғалық газеттері.
10. Түрлі көрмелер, байқау, жарыс ойындар. Апталық, онкүндіктер.
11.
Кітапханамен жұмыс тәрбие жұмыстарына байланысты.
12.
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстарды ұйымдастыру.
13. Тәртіп бұзушылықтың алдын алу шаралары. Аудандық жасөспірімдер инспекциясы аймақтық инспектормен байланыс.
14.
Жетім,жартылай жетім және қамқорлықсыз қалған балалармен жұмыс.
15.
Тәрбиелік шаралардың жүйесін құру.
16.
Сабақтан тыс уақытта мөлтек аудандар бойынша кезекшілік, рейдтер ұйымдастыру.
17.
Оқушылардың апталық жиынын өткізу, басшылық.
18. Көгаландыру, тазалық, сенбілік өткізу.
19. Аяжандармен жұмыс жасау.
20.
Мектеп жанындағы лагерь жұмысы.
21.
Өз саласы бойынша ақпар, мәлімет, есептер дайындау.
22.
Балалардың демалысы мен денсаулығы, тазалығы.  

Мектеп директорының бағдарлы оқыту ісі жөніндегі
орынбасары:
Құрманаева Ардақ
 

Мектеп директорының бағдарлы оқыту ісі жөніндегі орынбасарының міндеттері

1.     Білім беру процесінде жаңа технологияларды ендіру және оның жолдарын ұйымдастыру.
2.
     Оқу процесінде оқушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне орай, пәнді қисынды оқытуды ұйымдастыру, ұжым мен әрбір оқушының даму жағдаяттарын диагностикалау мен бақылау бейімділіктерін болжау, оның жолындағы қиындықтарды түзету және болу есептерін анықтау.
3.
     Ақпаратты жинақтау мен талдаудың тәжірибелік дағдыларын, жеке таңдау мен оқушылардың өзін-өзі ұйымдастыратын, олардың кәсіби бағдарының қалауына септігін тигізетін оқытудың әдістері мен технологияларын қолдану.
4.
     Зерттеу,жобалау,жеке тұлғалық қасиеттерге бағытталған оқыту мен оқушылардың құзіреттіліктерін қалыптастыру (интелектуалдық, коммуникативті, танымдық, ақпараттық, азаматтық – құқықтық және т.б)
5.
     Педагогикалық кадрлардың бағдарлы оқытуға байланысты кәсіби шеберліктерін дамытып, көтеріп отыруларын ұйымдастыру.
6.
     Білім беру процесін обьективті бағалау мақсатында сабақтарға қатысады. (1600 сабақтан кем болмауы тиіс)
7.
     Педагогикалық ұжымының бағдарлы оқыту мен 12 жылдық білім беруге байланысты ақпараттық технологияларды енгізуді және оларды жоспарлауларын ұйымдастырады.
8.
     Мектептегі оқушылардың бағдарлы оқытылуының жағдайларына мониторингтер мен диагностикалау (болжаулар) жүргізеді.
9.
     Тәжірибе алмасу мақсатында түрлі конференциялық кеңестерге, әдістемелік отырыстарға қатысады және өзі ұйымдастырады.
10.
Оқушылардың кәсіби бағдар алуының эффективті және оптимальді жолдарын қарастырады, ұйымдастырады.
11.
Мамандық таңдау мақсатындағы оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарымен  айналысуларын ұйымдастырады.
12.
Мұғалімдер мен оқушыларға осы жұмыстарды ұйымдастыруда көмек көрсетеді.
13.
Білім беру процесін ізгілендіру мақсатында өз ұсыныстарын ұйымдастырады.(ЖОО,колледждер,кітапханалар, өңірлік орталық және т.б)
14.
Басқа да білім мекемелері арасында мектеп мерейін көтеретін, оны жарнамалайтын іс-шаралар ұйымдастырады.
15.
Өз уақытында есеп береді. Сынып 6
Пән: факультатив қазақ тілі, әдебиеті



Мектеп психологы: Құдайберген Бибіжамал

 БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ ЕРЕЖЕСІ

                                         І.Жалпы ереже

     І.Психологиялық қызмет әрекетін ұйымдастыру реті.
ҚР Бідім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің әрекетін анықтайды.
    2.Психологиялық қызмет білім беру ұйымдарында өз іс -  әрекеетін ҚР-ның конституциясымен, заңымен және басқа да нормативтік актіге сәйкес іске асырады.Қызмет жұмысы Қазақстандық және халықаралық актілердің қатаң бақылауымен және бала дамуын қмтамасыз ететін заңдармен, психологтың этикалық кодексімен негізделеді.
    3.Қызметтің іс - әрекеті білім беру процесінің барлық субьектілерінің толық жекелік және интеллектуалдық дамуына бағытталады.
    4.Білім беру ұйымдарындағы педагогикалық қызмет білім беру процесіндегі барлық субьектілердің психологиялық қызметін қамтамасыз етеді.

    5.Психологиялық қызметтің негізгі мәселелері.

1.Жекелік дамуға қажетті жағдайды қамтамасыз ету, психикалық саулықты қорғау және нығайту.
2.Кәсіби және жекелік өзін анықтауда балаларға, оқушыларға, және жастарға психологиялық қызмет көрсету.
3.Қоғам өміріне балаларды , оқушыларды, жоспарды бейімдеу.
4.Психологиялық білімді пропаганда және педагогтың психологиялық помпитенттілігін жоғарылату.
     6. Психологиялық қызмет өзіне білім беру ұйымдарындағы психологиялық кабинетті, ЖОО – ғы психология кафедрасын, ғылыми тәжірибелік орталықтың лабораториясын т.б қосады.                                           

ІІ. Іс әрекетті ұйымдастыру


     7.Білі беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет ҚР заңымен қарастырылған, ұйымдастырылған құқықтық формула туындауы мүмкін.
    8. Әрекетті ұйымдастыру, білім беру ұйымдарының ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық қызмет әрекетінің  бағыттарын таңдау, түрлі жұмыс түрін іске асыруда білім беру ұйымының ерекшелігі мәселесінде штаттан тыс психологтар бірлігімен жүргізіледі.
     9. Білім беру  ұйымдарында психологиялық  қызмет психологтың базалық психологиялық білімімен іске асады, сонымен қатар педагогикалық білімі бар және практикалық психологтың  арнайы 1200 сағаттық дайындықтан өткендер атқара алады.
    10.Қызмет ақысы, еңбек демалыс күні, педагогикалық жүктеменің көлемі нормативті құжаттармен анықталады.
    11.Білім беру ұйымдарында  психологиялық қызметті  ұйымдастыру  үшін диагностикалық, дамытушылық, коррекциялық, профилактикалық жұмыс түрлерін жүргізетін арнайы, бөлек кабинет бөлінеді.Кабинеттің  безендірілуі т.б қабылданған нормативтерге сәйкес жүзеге асады.
   12.Психологтың мақсаты, міндеттері және қабылдаған жоспарлары, жұмыс күнінің тәртібі сол жұмыс істеп жүрген білім беру ұйымдарымен шешіледі және ғылыми кеңеспен немесе педагогикалық кеңес басшыларымен бекітіледі. 

                                                       ІІІ.Іс әрекеттің негізі

    13.Білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет әрекетінің іске асуы, жоспарын жасауы,  жұмыс формасы және әдістерін таңдауы педагогтың, ата –аналардың, жастардың және балалардың сұранысы және қажеттілігі арқасында анықталады.
   14.Психологиялық қызметтің пихологиялық, коррекциялық, оқу – білімдік жоспары білім беру ұйымдарындағы оқу тәрбиелік және білім мазмұны нұсқаларынан  құралады.
   15.Білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет әрекетінің негізгі бағытары мен мазмұны:

          1.Психологиялық қызмет өз іс – әрекетін психодиагностикалық, психопрофилактикалық, коррекциялық, дамытушылық және кеңес беру бағытында жүзеге асады.
           2.Топтық және индивидуалдық психологиялық зерттеулер психологиялық тестілердің, әлеуметтік және этно – мәдениеттік ерекшеліктері қатысуымен жүреді.
          3.Білім беру прцесінің барлық субьектілерінің интеллектуалды, шығармашылық және коммуникативті ерекшеліктерін дамытуда психологиялық тренинг жүреді.
          
4.Олимпиада, конкурс, жарыс кезінде оқушылардың психологиялық қолдауын таныту.
          5.Психологиялық диагностика ерекшеліктері, қызығушылықтары және бейімділіктері мақсатында кәсіби және жекелік анықтауда көмек көрсетеді.
          6.Психологиялық анализ оқу – тәрбие процесіне және оның ұйымдастырылуына тәжірибелік кепілдеме құру.
         7.Білім беру процесінде барлық субьектілерінде индивидуальды психологиялық кеңес жүргізу.
        8.Құрылымды зерттеудегі қарым – қатынас күйі және психикалық ахуал шиеленістегіөзара қарым – қатынасты коррекциялау.

                                                ІҮ.Психологиялық қызметті басқару

16.Психологиялық қызметті басқару ҚР басшылығымен білім беру прцесінің тәуелсіздік, жалпы адамдық құндылыққа, жеке адамның еркін дамуына сәйкес жүреді.
17.Психологиялық қызметтің басшылығын білім беру басшысы іске асырады.
18.Психологиялық қызмет әрекетінің қорытындысы білім беру ұйымының қорытынды деректеріне  ендіріледі.

                                                  Ү.Қорытынды ереже

19.Осы ережемен реттелмеген психологиялық қызметі болса, онда ережелермен  анықталады және орталық орындаушы ұйымымен  бекітіледі.

 

Мектеп директорының шаруашылық ісі жөніндегі
орынбасары:
Жорабеков Өмірбек

Бастауыш кәсіподақ ұйымының
төрағасы:
Досанов Әзімхан

 

 

   

Қазақстан Республикасы, Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, Жөлек ауылы,
Мемлекеттік мекеме № 152 қазақ орта мектебі
Бабабек Есенов көшесі №26. тел: 8(724)-32-22-215. E-mail: mektep-152@mail.ru

Используются технологии uCoz